|
Tweet |
Sivas Valisi Yılmaz Şimşek başkanlığında, Sivas turizminin geliştirilmesine yönelik "Weekend Sivas" değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıya; İl Kültür ve Turizm Müdürü Aziz Erdoğan, OSB Müdürü Adem Kehci, ORAN Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Yunus Emre Şeker, TÜRSAB İl Temsilcisi Mustafa Gülmez, Buruciye A.Ş. Genel Müdürü Mustafa Altun, TÜRSAB Yönetim Kurulu Üyesi Cevat Engin Şahin ile TÜRSAB Orta Anadolu BTK Başkanı Muhammet Sarıtaş katıldı.
Sivas’taki turizm acentelerinin mevcut durumu, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerinin ele alındığı toplantıda; ilimizin turizm potansiyelinin daha etkin şekilde değerlendirilmesi, tanıtım faaliyetlerinin güçlendirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. /Hakan Bakar