|
Tweet |
3-6 Ekim tarihleri arasında İstanbul Divriği Kültür Derneği Başkanı Cafer Yıldız öncülüğünde İstanbul’da gelen dernek üyeleri ve öğrencilerle birlikte Divriği’den gönüllülerin de katılımıyla toplanan yaklaşık 35 ton elma kamyonlarla yerlerine gönderildi. Elmaların bir bölümü kurutmalık olarak ayrılırken önemli bir bölümü de Tokat’ta bulunan DİMES Fabrikasına gönderildi. Yaklaşık 5 ton elma da burs için destekte bulunan alıcılara verilmek üzere kamyonlara yüklendi.
Bu çalışmalarda derneğe destek veren Sarıyer Belediye Başkanı Şükrü Genç'i ziyaret eden kültür derneği yönetimi dernek çalışmalarına verdiği katkılardan dolayı kendisine plaket takdim etti. Ayrıca öğrenciler için başlatılan elma hasadı projesine vermiş olduğu desteklerden dolayı da teşekkür edildi. Toplanan elmalardan hediye sunuldu. Ziyarete Sarıyer Belediye Başkan Yardımcıları hemşerilerimiz Nadir Günday ve Sevim Koç, Emlak istimlak Müdürü Ahmet Karakoç da katıldı.